torsdag 30 oktober 2014

TV-Serie Tips: THE 100


TV-Guden vill tipsa om TV-Serien The 100 som går på The CW i USA.

The 100 är en TV-Serie som handlar om att mänskligheten på jorden är död. De enda mänskorna som finns kvar lever i rymden på en rymdstation som kallas The Ark. Mänskorna på The Ark skickar ner 100 stycken tonåriga brottslingar för att se om jorden är beboelig. Så de 100 måste överleva på jorden. Där är bara ett problem de är inte ensamma.

Jag tycker att The 100 är en väldigt spännande ungdoms serie. TV-Serien bygger på en bok med samma namn av Kass Morgan. Jag rekommenderar The 100 till all som gillar spänning och apokalyptiska handlingar. I The 100 kan man se skådespelerskan Eliza Taylor göra debut i amerikansk tv. Man kan även se några andra bra ung skådespelare så som Thomas McDonell, Bob Morley och Marie Avgeropoulos men det är inte bara ung bra skådespelare där är även några äldre så som Henry Ian Cusick, Isaiah Washington och Paige Turco.


Min The 100 Trailer Earth:

Min The 100 Trailer Space:

Min The 100 Trailer Wristbands:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar