fredag 31 oktober 2014

TV-Serie Tips: FINDING CARTER


TV-Guden vill tipsa om TV-Serien Finding Carter som går på MTV i USA.

Finding Carter handlar om Carter Stevens hon lever perfekta livet med sin mamma som hon kan berätta allt för och som är hennes bästa vän och en cool mamma. Men när Carter blir arresterad så får Carter reda på att hennes mamma inte är hennes mamma utan att hon blev kidnappad när hon var liten. Så nu måste hon flytta hem till sina biologiska föräldrar, hennes tvilling syster och hennes lillebror. Så man får följa Carters i hennes försök eller ovillighet till att föröka passa in i sin nya gamla familj.

Jag tycker att Finding Carter är ett bra drama om hur ens värld kan gå sönder på bara några sekunder. Jag förälskade mig i handlingen när jag läste om den, men när jag såg att det var MTV som gjorde den blev jag lite skeptisk men den är riktigt bra. I Finding Carter kan man se skådespelarna Alexis Denisof och Kathryn Prescott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar