fredag 5 juni 2015

Höstens Nya Serier

Här kommer en lista med de nya serierna som jag ska se i höst:

Supergirl (CBS)
Varför jag ska se den:
- För det är en superhjälte serie med en kvinnlig huvudroll och trailern gör så att man vill se den.
Varför jag tror den är bra:
- För det är Greg Berlanti och Andrew Kreisberg som ligger backom den.

Limitless (CBS)
Varför jag ska se den:
- För att jag gillade konceptet i filmen och för att jag tycker om skådespelaren Jake McDorman.
Varför jag tror den är bra:
- För med en serie så kan man utveckla handlingen mer, vilket de inte lyckades med så bra i filmen.

Code Black (CBS)
Varför jag ska se den:
- För jag gillade känslan i det man fick se.
Varför jag tror den är bra:
- För den är en blandning mellan Grey's Anatomy och ER.

Chicago Med (NBC)
Varför jag ska se den:
- För det är en spin-off på Chicago Fire och Chicago PD.
Varför jag tror den är bra:
- För det är en Dick Wolf serie som går i samma tema som Chicago Fire fast på ett sjukhus.

Heroes: Reborn (NBC)
Varför jag ska se den:
- För att det är "typ" en fortsättning på Heroes.
Varför jag tror den är bra:
- För jag gillade Heroes och det är Tim Kring som gör den.

Quantico (ABC)
Varför jag ska se den:
- Gillade handlingen och för att skådespelaren Jake McLaughlin är med i den.
Varför jag tror den är bra:
- Har en bra känsla om den.

Lucifer (Fox)
Varför jag ska se den:
- Gillade trailern och för att skådespelerskan Lauren German är med i den.
Varför jag tror den är bra:
- Jerry Bruckheimer producerar den.

Legends of Tomorrow (The CW)
Varför jag ska se den:
- För det är en spin-off på Arrow och The Flash.
Varför jag tror den är bra:
- För det är Greg BerlantiAndrew Kreisberg och Marc Guggenheim som ligger bakom den.

Containment (The CW)
Varför jag ska se den:
- Gillade trailern och handlingen.
Varför jag tror den är bra:
- För det är Julic Plec som ligger bakom den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar