fredag 22 juli 2016

Hösten 2016 Nya Serier


Conviction (ABC)

Varför jag ska se den:
- Jag gillade trailern och för att Hayley Atwell och Emily Kinney som jag gillar är med.
Varför jag tror den är bra:
- ABC brukar vara bra på att göra drama serier och trailern är bra.


Time After Time (ABC)

Varför jag ska se den:
- För den är skapad av Kevin Williamson och båda huvudkaraktärerna spelas av två skådespelare som jag gillar Freddie Stroma och Josh Bowman.
Varför jag tror den är bra:
- Den är skapad av Kevin Williamson.


Man with a Plan (CBS)

Varför jag ska se den:

- Jag tyckte trailern var bra.
Varför jag tror den är bra:
- För att det är Matt LeBlanc i huvudrollen.


The Great Indoors (CBS)

Varför jag ska se den:

- För Joel McHale har huvudrollen och Stephen Fry är med.
Varför jag tror den är bra:
- Trailern var bra.


A.P.B. (Fox)

Varför jag ska se den:

- Jag älskade trailern och för att Caitlin Stasey och Natalie Martinez är med.
Varför jag tror den är bra:
- För trailern övertygade mig att jag skulle se den.


Pitch (Fox)

Varför jag ska se den:
- Kylie Bunbury och den handar om sport.
Varför jag tror den är bra:
- Handlingen verkar bra och trailern gör att den verkar ännu bättre.


Prison Break (Fox)

Varför jag ska se den:
- För det är fortsättningen av Prison Break
Varför jag tror den är bra:
- Skaparen av originalet Paul Scheuring kommer tillbaka tillsammans med Wentworth Miller, Dominic Purcell, Sarah Wayne Callies, Amaury Nolasco, Robert Knepper, Rockmond Dunbar och Paul Adelstein som kommer återkomma till sina roller från originalet.

Chicago Justice (NBC)

Varför jag ska se den:

- Spin off på Chicago trilogin.
Varför jag tror den är bra:
- Dick Wolf utökar sitt Chicago universum.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar