tisdag 26 juli 2016

Top 5 CBS


Mina 5 favorit serier från CBS genom tiderna


The Big Bang Theory

Min favorit karaktär (manlig):
- Sheldon Cooper
Min favorit karaktär (kvinnlig):
- Penny
Mitt favorit par:
- Penny och Leonard Hofstadter
Min favorit duo: 
- Howard Wolowitz och Raj Koothrappali
Karaktären jag irriterar mig mest på:
-
Karaktären jag hatar mest av alla:
-
Om den här karaktären försvann från serien skulle jag sluta titta:
- Sheldon Cooper


Blue Bloods

Min favorit karaktär (manlig):
- Jamie Reagan
Min favorit karaktär (kvinnlig):
- Linda Reagan
Mitt favorit par:
- Jamie Reagan och Eddie Janko
Min favorit duo: 
- Frank Reagan och Abigail Baker
Karaktären jag irriterar mig mest på:
- Nicky Reagan-Boyle
Karaktären jag hatar mest av alla:
-
Om den här karaktären försvann från serien skulle jag sluta titta:

- The Reagan Family



Criminal Minds

Min favorit karaktär (manlig):
- Spencer Reid
Min favorit karaktär (kvinnlig):
- Jennifer Jereau
Mitt favorit par:
- Jennifer Jereau och Will LaMontagne
Min favorit duo: 
- Derek Morgan och Penelope Garcia
Karaktären jag irriterar mig mest på:
- Alex Blake
Karaktären jag hatar mest av alla:
Om den här karaktären försvann från serien skulle jag sluta titta:
- Spencer Reid


Person of Interest

Min favorit karaktär (manlig):
- Harold Finch
Min favorit karaktär (kvinnlig):
- Sameen Shaw
Mitt favorit par:
- Sameen Shaw och Root
Min favorit duo: 
- Harold Finch och John Reese
Karaktären jag irriterar mig mest på:
- John Greer
Karaktären jag hatar mest av alla:
- John Greer


Madam Secretary

Min favorit karaktär (manlig):
- Blake Moran
Min favorit karaktär (kvinnlig):
- Stevie McCord
Mitt favorit par:
- Stevie McCord och Jareth Glover
Min favorit duo: 
Karaktären jag irriterar mig mest på:
- Nadine Tolliver
Karaktären jag hatar mest av alla:
Om den här karaktären försvann från serien skulle jag sluta titta:
- Stevie McCord

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar