onsdag 3 december 2014

Lista: TV-Serie Nedläggningar del 1

Jag listar TV-Serie nerläggningar och vad jag tyckte om dem. Listan är i 6 delar. Listan nedanför är från nummer 30-26. Nummer 1 är den serien som blev nerlagd som jag är mest upprörd över att den blev nerlagd.


30: Underemployed

Antal Säsonger:

1
Hur upprörd jag blev av nerläggningen:
1 av 5
Hur mycket jag gillade serien:
1 av 5
Slutet var:
Okej.

29: The Carrie Diaries

Antal Säsonger:

2
Hur upprörd jag blev av nerläggningen:
1 av 5
Hur mycket jag gillade serien:
1 av 5
Slutet var:
Godkänt.

28: Life Unexpected

Antal Säsonger:
2
Hur upprörd jag blev av nerläggningen:
2 av 5
Hur mycket jag gillade serien:
2 av 5
Slutet var:
Okej.

27: Dollhouse

Antal Säsonger:
2
Hur upprörd jag blev av nerläggningen:
2 av 5
Hur mycket jag gillade serien:
4 av 5
Slutet var:
Okej.

26: Hostages

Antal Säsonger:
1
Hur upprörd jag blev av nerläggningen:
1 av 5
Hur mycket jag gillade serien:
2 av 5
Slutet var:
Godkänt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar