onsdag 10 december 2014

Lista: TV-Serie Nedläggningar del 4

Jag listar TV-Serie nerläggningar och vad jag tyckte om dem. Listan är i 6 delar. Listan nedanför är från nummer 15-11. Nummer 1 är den serien som blev nerlagd som jag är mest upprörd över att den blev nerlagd.


15: V (2009)


Antal Säsonger:
1
Hur upprörd jag blev av nerläggningen:
3 av 5
Hur mycket jag gillade serien:
4 av 5
Slutet var:

En Cliffhanger.

14: Alcatraz


Antal Säsonger:
1
Hur upprörd jag blev av nerläggningen:
3 av 5
Hur mycket jag gillade serien:
4 av 5
Slutet var:

En Cliffhanger.
13: Hellcats

Antal Säsonger:
1
Hur upprörd jag blev av nerläggningen:
4 av 5
Hur mycket jag gillade serien:
5 av 5
Slutet var:

En oavslutad handling.
12: Terra Nova

Antal Säsonger:
1
Hur upprörd jag blev av nerläggningen:
5 av 5
Hur mycket jag gillade serien:
5 av 5
Slutet var:

Ett okej slut med en Cliffhanger.
11: The Event

Antal Säsonger:
1
Hur upprörd jag blev av nerläggningen:
5 av 5
Hur mycket jag gillade serien:
4 av 5
Slutet var:
En Cliffhanger.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar