fredag 12 december 2014

Lista: TV-Serie Nedläggningar del 6

Jag listar TV-Serie nerläggningar och vad jag tyckte om dem. Listan är i 6 delar. Listan nedanför är från nummer 5-1. Nummer 1 är den serien som blev nerlagd som jag är mest upprörd över att den blev nerlagd.


5: Kyle XY

Antal Säsonger:

3
Hur upprörd jag blev av nerläggningen:
3 av 5
Hur mycket jag gillade serien:
4 av 5
Slutet var:
En känslomässig Cliffhanger och en oavslutad handling.

4: Revolution

Antal Säsonger:

2
Hur upprörd jag blev av nerläggningen:
4 av 5
Hur mycket jag gillade serien:
4 av 5
Slutet var:
De avslutade säsongs två huvudhandling men sen började de på säsongs tres handling.

3: Veronica Mars

Antal Säsonger:
3
Hur upprörd jag blev av nerläggningen:
1 av 5, bara för att jag så den för första gången långt efter den hade blivit nerlagd. 
Hur mycket jag gillade serien:
5 av 5
Slutet var:
Är okej, det är bara synd att serien tog "slut"* där.

2: SGU Stargate Universe

Antal Säsonger:
2
Hur upprörd jag blev av nerläggningen:
5 av 5
Hur mycket jag gillade serien:
5 av 5
Slutet var:
En Cliffhanger.

1: Heroes

Antal Säsonger:
4
Hur upprörd jag blev av nerläggningen:
5 av 5
Hur mycket jag gillade serien:
5 av 5
Slutet var:
En Cliffhanger med To Be Continued.

*Där blev en film senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar