måndag 17 november 2014

Top 5: ABC

Grey's Anatomy

Min favorit karaktär (manlig):
Alex Karev
Min favorit karaktär (kvinnlig):
Meredith Grey
Mitt favorit kärleks par:
Meredith Grey och Derek Shepard
Mitt favorit par: 
Meredith Grey och Cristina Yang
Karaktären jag irriterar mig mest på:
April Kepner
Karaktären jag hatar mest av alla:
-
Om den här karaktären försvann från serien skulle jag sluta titta:
Meredith Grey


Lost

Min favorit karaktär (manlig):
Jack Shephard
Min favorit karaktär (kvinnlig):
Kate Austen
Mitt favorit kärleks par:
Claire Littleton och Charlie Pace
Mitt favorit par: 
Hurley och Sawyer
Karaktären jag irriterar mig mest på:
Shannon Rutherford
Karaktären jag hatar mest av alla:
Man in Black

Once Upon a Time

Min favorit karaktär (manlig):
Rumplestiltskin
Min favorit karaktär (kvinnlig):
Emma Swan
Mitt favorit kärleks par:
Emma Swan och Captain Hook
Mitt favorit par: 
-
Karaktären jag irriterar mig mest på:
-
Karaktären jag hatar mest av alla:
Regina Mills
Om den här karaktären försvann från serien skulle jag sluta titta:
Rumplestiltskin

Agents of S.H.I.E.L.D.

Min favorit karaktär (manlig):
Leo Fitz
Min favorit karaktär (kvinnlig):
Skye
Mitt favorit kärleks par:
-
Mitt favorit par: 
Leo Fitz och Jemma Simmons
Karaktären jag irriterar mig mest på:
Grant Ward
Karaktären jag hatar mest av alla:
Grant Ward
Om den här karaktären försvann från serien skulle jag sluta titta:
Skye

Revenge

Min favorit karaktär (manlig):
Nolan Ross
Min favorit karaktär (kvinnlig):
Emily Thorne
Mitt favorit kärleks par:
Emily Thorne och Jack Porter
Mitt favorit par: 
Emily Thorne och Nolan Ross
Karaktären jag irriterar mig mest på:
Charlotte Grayson
Karaktären jag hatar mest av alla:
Victoria Grayson
Om den här karaktären försvann från serien skulle jag sluta titta:
Emily Thorne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar