fredag 21 november 2014

Top 5: Fox

Bones

Min favorit karaktär (manlig):
Jack Hodgins
Min favorit karaktär (kvinnlig):
Angela Montenegro
Mitt favorit kärleks par:
Temperance Brennan och Seeley Booth
Mitt favorit par: 
Lance Sweets och Seeley Booth
Karaktären jag irriterar mig mest på:
Dasiy Wick
Karaktären jag hatar mest av alla:
-
Om den här karaktären försvann från serien skulle jag sluta titta:
Jack Hodgins


Fringe

Min favorit karaktär (manlig):
Walter Bishop
Min favorit karaktär (kvinnlig):
Henrietta Bishop
Mitt favorit kärleks par:
Olivia Dunham och Peter Bishop
Mitt favorit par: 
Walter Bishop och Astrid Farnsworth
Karaktären jag irriterar mig mest på:
Alternate Olivia Dunham
Karaktären jag hatar mest av alla:
Walternate


The O.C


Min favorit karaktär (manlig):
Seth Cohen
Min favorit karaktär (kvinnlig):
Summer Roberts
Mitt favorit kärleks par:
Ryan Atwood och Marissa Cooper
Mitt favorit par: 
Ryan Atwood och Seth Cohen
Karaktären jag irriterar mig mest på:
Taylor Townsend
Karaktären jag hatar mest av alla:
Julie Cooper


House

Min favorit karaktär (manlig):
Gregory House
Min favorit karaktär (kvinnlig):
Remy "Thirteen" Hadley
Mitt favorit kärleks par:
-
Mitt favorit par: 
Gregory House och James Wilson
Karaktären jag irriterar mig mest på:
Lisa Cuddy
Karaktären jag hatar mest av alla:
Lisa Cuddy


24

Min favorit karaktär (manlig):
Jack Bauer
Min favorit karaktär (kvinnlig):
Chloe O'Brian
Mitt favorit kärleks par:
Jack Bauer och Renee Walker
Mitt favorit par: 
Jack Bauer och Chloe O'Brian
Karaktären jag irriterar mig mest på:
Sherry Palmer
Karaktären jag hatar mest av alla:
Charles Logan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar