torsdag 20 november 2014

Top 5: NBC

Chicago Fire

Min favorit karaktär (manlig):
Matthew Casey
Min favorit karaktär (kvinnlig):
Leslie Shay
Mitt favorit kärleks par:
Matthew Casey och Gabriela Dawson
Mitt favorit par: 
Kelly Severide och Leslie Shay
Karaktären jag irriterar mig mest på:
Hallie Thomas
Karaktären jag hatar mest av alla:
Hadley
Om den här karaktären försvann från serien skulle jag sluta titta:
Matthew Casey


Revolution

Min favorit karaktär (manlig):
Miles Matheson
Min favorit karaktär (kvinnlig):
Charlie Matheson
Mitt favorit kärleks par:
Charlie Matheson och Jason Neville
Mitt favorit par: 
Sebastian Monroe och Miles Matheson
Karaktären jag irriterar mig mest på:
Gene Porter
Karaktären jag hatar mest av alla:
Tom Neville


ER


Min favorit karaktär (manlig):
Mark Greene
Min favorit karaktär (kvinnlig):
Lucy Knight
Mitt favorit kärleks par:
Doug Ross och Carol Hathaway
Mitt favorit par: 
Mark Greene och Susan Lewis
Karaktären jag irriterar mig mest på:
Kerry Weaver
Karaktären jag hatar mest av alla:
Robert Romano


Friday Night Lights

Min favorit karaktär (manlig):
Matt Saracen
Min favorit karaktär (kvinnlig):
Julie Taylor
Mitt favorit kärleks par:
Matt Saracen och Julie Taylor
Mitt favorit par: 
Matt Saracen och Landry Clarke
Karaktären jag irriterar mig mest på:
J.D. McCoy
Karaktären jag hatar mest av alla:
Buddy Garrity


Heroes

Min favorit karaktär (manlig):
Peter Petrelli
Min favorit karaktär (kvinnlig):
Claire Bennet
Mitt favorit kärleks par:
-
Mitt favorit par: 
Hiro Nakamura och Ando Masahashi
Karaktären jag irriterar mig mest på:
Niki Sanders
Karaktären jag hatar mest av alla:
Samuel Sullivan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar