tisdag 18 november 2014

Top 5: CBS

Hawaii Five-0

Min favorit karaktär (manlig):
Danny "Danno" Williams
Min favorit karaktär (kvinnlig):
Catherine Rollins
Mitt favorit kärleks par:
Steve McGarrett och Catherine Rollins
Mitt favorit par: 
Steve McGarrett och Danny "Danno" Williams
Karaktären jag irriterar mig mest på:
Doris McGarrett
Karaktären jag hatar mest av alla:
Wo Fat
Om den här karaktären försvann från serien skulle jag sluta titta:
Danny "Danno" Williams


Blue Bloods

Min favorit karaktär (manlig):
Jamie Reagan
Min favorit karaktär (kvinnlig):
Linda Reagan
Mitt favorit kärleks par:
Danny Reagan och Linda Reagan
Mitt favorit par: 
Danny Reagan och Jackie Curatola
Karaktären jag irriterar mig mest på:
Maria Baez
Karaktären jag hatar mest av alla:
-
Om den här karaktären försvann från serien skulle jag sluta titta:
The Reagan Family


Person of Interest

Min favorit karaktär (manlig):
Harold Finch
Min favorit karaktär (kvinnlig):
Sameen Shaw
Mitt favorit kärleks par:
-
Mitt favorit par: 
John Reese och Harold Finch
Karaktären jag irriterar mig mest på:
Root
Karaktären jag hatar mest av alla:
Alonzo Quinn
Om den här karaktären försvann från serien skulle jag sluta titta:
Harold Finch


The Unit

Min favorit karaktär (manlig):
Bob Brown
Min favorit karaktär (kvinnlig):
Tiffy Gerhardt
Mitt favorit kärleks par:
Mack Gerhardt och Tiffy Gerhardt
Mitt favorit par: 
Charles Grey och Hector Williams
Karaktären jag irriterar mig mest på:
Tiffy Gerhardt
Karaktären jag hatar mest av alla:
Tom Ryan

The Big Bang Theory

Min favorit karaktär (manlig):
Sheldon Cooper
Min favorit karaktär (kvinnlig):
Penny
Mitt favorit kärleks par:
Penny och Leonard Hofstadter
Mitt favorit par: 
Sheldon Cooper och Leonard Hofstadter
Karaktären jag irriterar mig mest på:
-
Karaktären jag hatar mest av alla:
-
Om den här karaktären försvann från serien skulle jag sluta titta:
Sheldon Cooper

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar