onsdag 26 november 2014

Veckans TV-Serier v.48 1

Markera spoiler texten för att se vad jag tyckte om veckans avsnitt.

The Originals S02E08 The Brothers That Care Forgot:

Roligt att se Rebekah igen. Aiden lever vilket jag är glad för. Gillar inte vad som händer med Elijah, hoppas att han kommer över det snart. Gillar inte att Hayley och Jackson ska gifta sig, det ska vara Hayley och Elijah som ska vara ihop. Tycker synd om Cami. Gillar inte att Davina lurade Josh. Tyckte faktiskt om att Kol gick över till Klaus sida. Det var många gånger jag tyckte avsnittet var väldigt roligt. Älskade slutet när Klaus gick från att vara arg till att helt lugnt säga till Hayley att de ska träffa deras dotter. Superbra avsnitt.

The Walking Dead S05E07 Crossed:

Tyckte inte det hände mycket. Rick och gänget tog tre poliser tillfånga och sedan rymde en bara för att Sasha försökte var snäll, jag tycker synd om Sasha i det lägget. Jag bryr mig inte om Prästen, jag fattar inte varför han sprang iväg?!?! I Glens grupp hände det nästan ingeting. Ett okej avsnitt.


Castle S07E08 Kill Switch:

Jag gillade avsnittet, var annorlunda, vilket alltid är roligt i crime draman. Älskade att Esposito var i centrum av avsnittet. Älskade även handlingen. Bra avsnitt.

Scorpion S01E10 Talismans:

Gillade Walters syster, tyckte hon var härlig för fast hon har sin sjukdom så låter hon inte den tynga her henne. Tyckte det var roligt att Walter sa hela tiden att talismaner gjorde en svag och så hade han själv en hel låda med talismaner. Tyckte det var ett extra roligt avsnitt. Riktigt bra avsnitt.

Gotham S01E10 LoveCraft:

Jag älskade story i detta avsnittet. Tyckte om att man fick se Selina och Bruce tillsammans. Älskade Alfred när han först skyddade Bruce och sedan när han letade efter Bruce. Det var länge sedan man så Ivy, innan detta avsnittet. Gillar inte att Gordon har blivit förflyttad till Arkham Asylum. Superbra avsnitt.

The Flash S01E07 Power Outage:

Gillar inte Dr. Wells, tycker han är för lömsk. Tyckte det var roligt att se Barry utan sina krafter. Tyckte det var synd att Tony han dog. Det var roligt när Barry skulle bli rånad. Gillade The Clock King. Nu när Robert Knepper har varit med i serien så har The Flash haft med tre skådespelare från TV-Serien Prison Break. Jag förstår inte mig på Dr. Wells rum där han "kan se in i framtiden". Ett okej avsnitt. Längtar till nästa vecka då det är Arrow crossover avsnittet.

Chicago Fire S03E09 Arrest in Transit:

Severides giftemål är över, är både glad och ledsen på samma gång. Vet inte riktigt vad jag tycker om Cruz och Sylvie. Det är nog inte över mellan Mills och den där Lullo typen. Scenen på slutet när Casey kommer in på Molly's och ser Mills och Dawson tillsammans, jag tycker att Casey överreagerar. Jag vet att de har varit ihop men Mills hade bara sin hand på Dawsons. Ett okej avsnitt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar